ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا عشق ابدی مامان و بابا

یکسال گذشت

1392/4/18 14:47
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یکسال با تمام فراز و نشیبش گذشت. دیشب که خواب بودی عاشقانه نگات کردمو بوییدمت.فینتالی کوچیک مامان الان برای خودش یه مرد شده.

الهی قربون قدت بشم.تمام این یکسال هرشب که خوابوندمت توی گوشهای کوچولوت آیت الکرسی میخوندم که خدا مواظبت باشه و همیشه سلامت باشی عشق من.

نازنینم چندوقته که وقتی از سرکار میام حسابی بیتابی میکنه و حتی فرصت شستن دستامو نمیده. تمام مدت توی بغلمی. شبها اگه پیشت باشم خیلی آروم بخواب میری ولی به محض بلند شدن از کنارت بیقراری میکنی.من هم کنارت دراز میکشم تابخواب بری.عزیزم تو هم با اون دو دوست کوچیکت دست منو میگیری و نوازش میکنی تا بخواب بری.دیشب سرتو روی مچم گذاشتی و خوابیدی.بااینکه درد میکرد اعتراضی نداشتم چون لذت بغل کردن تو اینقدر زیاد بود که دلم نیومد جابجا بشم.امروز هم شدیداً دستم درد میکنه ولی بااینحال هیچ اعتراضی ندارم.

پسرم امروز از خوشحالی به همکارها شیرینی دادم ولی جای تو خالی بود عزیزم.

سال گذشته حدوداً همین زمان یعنی یکشنبه ١٨تیر ساعت ٣ بعدازظهر برای ویزیت با مادرجون رفتم پیش پزشک.البته با استرس زیاد چون دکتر گفته بود تو خوب وزن نگرفتی.بعد از معاینه هم گفت باید سریعاً عمل شم.وای چه روز پراسترسی.باباروزبه هم عسلویه بود. چه زود یکسال گذشت.

عزیزم الان چندروزه که لیوان آب یا شیشه آبتو که میبینی میگی آب.قربونت برم مردکوچک من.

امیدوارم همیشه سلامت ، تندرست و موفق باشی ،عشق منماچماچماچ
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان حسین جون
18 تیر 92 11:00
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله120ساله بشی
مامان زهرا ناز
18 تیر 92 16:24
تولدت مبارک
دنیا دنیا تبریک صد سال زنده باشی


خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:16
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
مامان نگار
19 تیر 92 9:38
سلام عزیزم مبارکه تولدت

ماشاءا... چه بچه نازی خدا براتون حفظش کنه.

اومدیم برای عرض تبریک و دعوت از شما به وبلاگ دخملمون نگار جان

راستی ما توی جشنواره تابستانه شرکت کردیم اگه دوست داشتین بهمون رای بدین کد ما 487







خاله پارمیدا
19 تیر 92 11:17
این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟ این چندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟ چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که میبینی؟ و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟ و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟ چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟ چندمین دم!؟ چندمین آن!؟ آه که تو چقدر خوشبختی! و جهان چه پرغوغاست که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . . آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری پیش ما هم بیاین و اگه دویت داشتین به نینی رای بدین