ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا عشق ابدی مامان و بابا

فینتالی بداخلاق

1391/9/18 12:29
نویسنده : مامان
293 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه ، ایلیا از اول صبح بداخلاقی کرد از بس که غر و جیغ زد کلافه شدمکلافه

بردمش حمام بلکه آروم شه ولی اصلاً فایده نداشتکلافه

پستونک و بغل کردنش هم بیفایده بود همش میگفتم عجب اشتباهی کردم که مادرجون اینا که شب قبل اومدن خونمون باهاشون نرفتم و گفتم فردا شب میامگریه

از بس که کلافه شده بودم زنگ زدم به مادرجون اینا و گفتم بیاین خونهمون. بعدش هم ایلیا رو گذاشتم تو تخت و نشستم پیشش و گریه کردمگریه

آقاجون و مادرجون که اومدن، نیم وجبی آروم شدمتفکر. مادرجون اینا هم هی نازش میکردند .

نیم وجبی انگار نه انگار که تا الان داشته جیغ میزده متفکریاد گربه چکمه پوش افتادم که خودشو مظلوم میکردچشمک

با هم رفتیم  خونه مادرجون اینا، ایلیا هم اونقدر آروم شده بود که باورم نمیشد. طفلی فکر کنم حوصله اش سر رفته بودماچ.

روز چهارشنبه هم دایی میثم جون اومدهوراهوراهورا

ایلیا از دیدن دایی میثم غریبی نکرد و کلی لبخند تحویلش داد.

جمعه هم طبق معمول هر هفته خاله آرزو اینا اومدند و حسابی دور فینتالی شلوغ بود و ذوق کرد.

جدیداً فینتالی با انگشتاش بازی میکنه و هی نگاشون میکنهماچماچماچ

عاشششششششششششششقققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتمممممممممم با اینکه بعضی وقتها اینقدر اذیتم میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ارشیا
18 آذر 91 17:55
ماشالله به این شاهزاده الهی خداوند حفظش کنه میشه بپرسم فینتالی یعنی چی ؟


ممنون لطف دارید. فینتالی اسمیه خاص و ساخته شده توسط مامان و منظور ریز و دوستداشتنیه


نداجون
21 آذر 91 19:48
قربون بچه ام میرم خودم ماچش کن