ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا عشق ابدی مامان و بابا

مرکز بهداشت

1391/9/18 22:22
نویسنده : مامان
134 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با باباروزبه رفتیم مرکز بهداشتو فینتالی رو بردیم برای اندازه گیری قد و وزن و گرفتن معرفی نامه برای دکتر عشقی متخصص خون کودکان.

خدا رو شکر قد و وزنش روی نمودار هست. قدش شده ٦١ سانتیمتر و وزنش ٦کیلو و ٧٠٠ گرم.قلب

وای خدای من دکتر عشقی مطب نداره و فقط توی بیمارستان دولتی مفید ویزیت میکنه. میترسم فینتالی رو ببرم اونجا شلوغ باشه و محیطش آلوده باشهناراحت

بابا روزبه باید ٦ صبح بره نوبت بگیره.این یعنی فردا من باید بیدار شم و با فینتالی بازی کنمگریه

ایلیا امروز پسر خوبی نبودوفقط ٢ قاشق از حریره بادومش خورد. من که خودم از مزه اش خوشم اومدخوشمزه

پسرم باید غذا بخوری تا زود بزرگشی.(این جمله رو که میگم یاد کدو قل قله زن میوفتم که میگفت برم چاق بشم چله بشم بعد بیام تو منو بخورچشمک)

خوب دیگه برم بخوابم که فردا صبح اول وقت باید برم بازیگریه

خدایا مرخصی زایمانم داره تموم میشه اگه ایلیا اینجوری بخواد ادامه بده که من از خستگی و کم خوابی میمیرمگریه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ارشیا
18 آذر 91 23:05
فینتالی ؛ موخلصتیم داشی