ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا عشق ابدی مامان و بابا

اولین قدم

1392/6/13 10:16
نویسنده : مامان
138 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم،دوشنبه 12 شهریور 92 ، اولین قدمتو به تنهایی برداشتی. قربونت بشم کلی ذوق کردم و دست زدم برات. یه قدم برداشتی و افتادی.ماچماچماچ

تا چندروز پیش هرچی سعی میکردم که دستامو بگیری و کمی را بری،مقاومت میکردی ولی الان 2 روزه که دستامو میگری و چند تا قدم برمیداری.

الهی قربونت بشم. دیگه بزودی راه میوفتی.

امیدوارم در آینده قدمهای زندگیتو محکم برداری و به موفقیت برسی ، عشق من.ماچ

عزیزدلم 2 روزه که وقتی خوابی میام سرکار. دلم خیلی برای خودمو تو میسوزه که این مدت طولانی پیشت نیستم. عزیزدلم وقتی میخوای بخوابی اینقدر  تو بغلم بالا و پایین میری تا خوابت میبری.

شبها قبل از خواب و صبحها موقعی که میخوام بلند شم برم سرکار هم دستمو با دستای کوچیکت میگری. وای نمیدونی چقدر لذت بخشه . عصرها که برمیگردم خونه ،وقتی میخوابونمت ، اگه خوابم نیاد هم کنارت دراز میکشم و دستای کوچولوتو میگیرم و به صورت معصومت نگاه میکنم. تو هم بعضی وقتها چشماتو باز میکنی و وقتی میبینی کنارتم ،خیالت راحت میشه و دوباره میخوابی.

عزیزدلم امیدوارم همیشه سلامت باشی.

عزیزم ببخش که زمان کمی باهاتم.

وقتی بیدار میشی عصرونتو میدم و برای اینکه هم پیشم باشی و هم به کارها برسم میارمت توی آشپزخونه. تو هم تمام کمدها رو میریزی بیرونماچ

من هم هم حواسم به توهست و هم غذا درست میکنمو آشپزخونه رو جمع میکنم.

پسرم عاشقانه دوست دارم تو عزیزترینم هستیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)